חברת מעליות איכות

לחברת מעליות יש תפקיד חשוב מאוד בביטחון שלכם כנוסעים. אתם משתמשים במעלית כל יום ואתם עושים זאת בביטחון מלא כי חברה מקצועית בודקת ומתחזקת אותה. האם היא באמת מקצועית?

מיהי חברת מעליות איכותית?

כשבוחרים חברת מעליות איכות היא פרמטר משמעותי במיוחד. המעלית צריכה להיות איכותית, הטכנאים צריכים להיות איכותיים, הבעיה היחידה היא שהמילה הזו היא הגדרה רחבה מידי. מה זה בכלל אומר? חברת מעליות איכותית היא חברה שכיף לעבוד איתה. חברת איכותית היא חברה שמציעה לכם את השירות הכי טוב שיש בסטנדרט הכי גבוה שאפשר לקבל. כך אתם בתור לקוחות מרגישים שהחברה נותנת לכם הכל וכך אתם מרגישים בטוחים להמשיך לעבוד עמה. לצערנו, לא כל חברות המעליות מציעות שירות איכותי ולכן הגיע הזמן להתעסק בשאלה החשובה: כיצד נמצא אותה?

כיצד נמצא חברה איכותית?

כדי למצוא חברת מעליות איכותית אתם חייבים לבצע סקר שוק מקיף. נכון, ביצוע סקר שוק אורך זמן ולעתים הוא גם יהיה קשה ומתיש. תצטרכו לקחת דף ועט ולכתוב את כל הצעות המחיר וכל נקודות החיוב והשלילה של כל חברה שאתם מדברים עמה, וזה יכול לקחת לכם שעות ארוכות. לא מדובר בהזמנת הדברה או שירותי הובלות אלא בהתקנת מעלית או בחירת חברת אחזקת מעליות, בחירה שיש לה משקל כבד לאורך שנים רבות והמחירים שלה לא יהיו זולים כלל. אפשר גם להיעזר במכרים שיש להם מעלית בבית כדי לקבל מהם המלצות אך בכל מקרה יש לבצע סקר שוק מעמיק בבחירה.

כמה עולה חברת איכותית?

חברת מעליות איכותית יכולה לגבות מכם מחיר שונה מלקוחות אחרים, לכן אי אפשר לדבר על המחיר בתור מחיר ממוצע ואפילו לא מוערך. יש חברות מעליות שיגבו מכם 500 שקלים לחודש, יש כאלו שיגבו 1000 שקלים לחודש ויש כאלו שיגבו 3000 שקלים לחודש. במה זה תלוי? קודם כל בחברה עצמה. בדרך כלל חברות מנוסות שיש להן שם גדול בתחום יעלו מעט את המחירים רק כי הן יכולות. עם זאת המחיר תלוי גם בסוג המעלית, מידת התחזוקה שהיא נדרשת, מספר הקומות שהיא עולה ובין היתר הדרישות של הדיירים, בעיקר בעניינים עיצוביים.

שההבטחות שלה יהיו תמיד בכתב

יכול להיות שאחרי שביצעתם סקר שוק מעמיק סוף סוף הגעתם לחברה איכותית, כזו שמציעה גם מחיר הולם ונשמעת לכם כזו שמעניקה שירות לקוחות אדיב ואכפתי. עם זאת, לעולם אל תקבלו את ההבטחות שלה כמובן מאליו כי כך חברה יכולה להיות אלופה במכירות ולאחר מכן להיות רחוקה מאוד במציאות ממה מההבטחות שלה. לכן חשוב לקבל את פרטי העסקה בכתב ולעבור עליהם. תוודאו שהחברה לא מעלימה מכם פרטים, תוודאו שאין אותיות קטנות וכמובן תוודאו את פרטי התשלום ואת המחויבות שלה ושלכם. כמובן שיש צורך שיהיה גם הסכם אחריות על הטיפולים שהיא מעניקה.

תמיד אפשר להחליף את החברה

החברה לא עומדת בהבטחות שלה? היא לא מעניקה שירות טוב? הטכנאים שלה מאחרים כל הזמן? היא הודיעה לכם שהמחיר שלה עולה? אל תהססו להחליף חברה. יש מעליות רבות בישראל כמו כל מדינה מערבית אחרת, וזה מצריך גם עבודה מול חברות אחזקת מעליות רבות. לא תהיה לכם בעיה למצוא חברת מעליות איכותית אחרת שתספק לכם שירות טוב יותר, בעיקר אחרי שהיא תשמע שכבר עברתם מחברה כלשהי כי לא הייתם מרוצים. אל תתביישו לאיים על החברה שתעברו לחברה אחרת אם היא לא עומדת התחייבויות שלה, כי זה המחויבות שלכם כלקוחות.

from naaman-lift.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מעליות ביתיות חיצוניות

מעליות לבניין פרטי