הדרך הנכונה לשיפוץ מעליות

אם אתם רוצים לשפץ את המעלית שלכם כדאי מאוד שתעשו זאת בדרך הנכונה. שיפוץ מעליות יכול להיות תהליך ארוך אך הוא יהיה פשוט מאוד אם תעבדו לפי כמה כללים פשוטים וכמובן תבחרו את החברה המתאימה לביצוע המשימה. כיצד לבחור את החברה המתאימה וכיצד לעבור את התהליך בשלום? זה הזמן לקבל את כל הפרטים הנחוצים.

מתי צריך לשפץ את המעלית?

שיפוץ מעליות נדרש במגוון רחב של מקרים. יכול להיות שהמעלית עברה בדיקת תקינות ובבדיקה גיליתם, אולי להפתעתכם, שהמעלית לא תקינה. יכול גם להיות שהצורך בשיפוץ מגיע לפי דרישה שלכם כאשר אתם רוצים להתקדם למעלית יותר מתקדמת, מעלית עם מסך מגע, מעלית עם דלתות טובות יותר, מעלית עם מנגנון שקט יותר ואולי בכלל להחליף את מחשב המעלית שיתזמן את המעליות בצורה טובה יותר. חלק ניכר מהשיפוצים מתבצעים גם לצורך שיפוץ דקורטיבי שלה כאשר יש צורך להעלות את העיצוב לרמה הרבה יותר גבוהה. בכל מקרה לפי סוג השיפוץ תדעו באיזה חברה לבחור.

סקר שוק לבחירת חברת המעליות

יכול להיות שלא ידעתם פרט אחד קטן אך זה הזמן לספר לכם אותו: יש חברות שמתקינות מעליות ויש חברות שמשפצות מעליות. לעתים אותה חברה גם תתקין וגם תציע שיפוץ מעליות אך רוב החברות משפצות ומתחזקות מעליות ולא מציעות שירותי התקנה. ההתקנה דורשת רישיון מיוחד והכשרה הרבה יותר מורכבת כאשר מלבד ההתקנה של המעלית עצמה יש צורך גם לבנות בבניין פיר ייעודי מה שלמעשה מרחיב את העבודה לתחומים אחרים. בכל מקרה אי אפשר לבחור את החברה המתאימה בלי סקר שוק וזה דבר שאתם חייבים לבצע באופן מעמיק, ורצוי כמה שבועות לפני מועד השיפוץ.

כיצד לבחור את החברה שתשפץ את המעלית?

·         בחירת החברה שתבצע את שיפוץ למעלית שלכם היא הבחירה החשובה ביותר בכל התהליך. שיפוץ מעליות יכול להיות תהליך מסורבל, ארוך ומייגע והוא יכול לעבור בצורה חלקה ומהירה הרבה יותר ממה שנדמה לכם. הכול כמובן תלוי בחברה כאשר הניסיון שלה הוא אחד הפרמטרים הכי חשובים שיש. תמיד חשוב לבחור את החברה המנוסה ביותר כאשר יש מגוון רחב של חברות שפועלות בתחום כבר עשרות שנים ויכולות לספק לכם שיפוץ נהדר ומקצועי.
·         שיפוץ מעליות היא משימה שיכולה להיות יקרה מאוד ולמעשה לעתים עדיף לכם כבר לשלב את השיפוץ עם עוד כמה אלמנטים כמו למשל החלפת חלקים נוספים או שדרוג העיצוב. חשוב לבצע סקר שוק מעמיק בין כל החברות ושזה יכלול גם השוואת מחירים. נכון שאת המחיר לשיפוץ המעלית תוכלו לקבל באופן מדויק רק אחרי שהצוות יגיע למעלית ויבחן בדיוק מה אתם רוצים לבצע בשיפוץ אך כל חברה תוכל ותצטרך לספק לכם הערכה ממוצעת של המחיר.
·         אל תשכחו שמלבד הניסיון של החברה והמחיר שהיא מציעה חשוב לבחור בחברה אמינה שיש עליה המלצות רבות. ככל שיהיו יותר המלצות על החברה אתם יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים לבחור בה כאשר חשוב לבחון את חוות הדעת באופן מעמיק. גם אם יש כה חוות דעת שליליות או פושרות חשוב לקרוא אותן היטב ולהבין את אשר התרחש באותו אירוע. אפשר לקבל המלצות גם מחברים או בני משפחה שעבדו עם חברת שיפוץ מעליות בעבר.

אל תשכחו שמגיעה לכם אחריות על השיפוץ

שיפות מעליות לא יכול להיות מושלם אם לא תהיה לכם אחריות על השיפוץ. בסופו של דבר יכולות לקרות לא מעט תקלות אחרי שהשיפוץ כבר התבצע ולכן חשוב לבחור חברה אמינה ומוכרת שתספר לכם הסכם עבודה ברור שכולל גם סעיפי אחריות למקרה שהמעלית לא תעבור בדיקת תקינות.

from naaman-lift.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מעליות ביתיות חיצוניות

מעליות לבניין פרטי