אחזקת מעליות המלצות

צריכים לבחור חברת אחזקת מעליות? אי אפשר לבחור אותה בלי להתחשב בהמלצות. זה הזמן להבין כיצד מתייחסים להמלצות, מדוע הן כל כך חשובות ואלו עוד שיקולים צריך לקחת בחשבון. כך יהיה לכם הרבה יותר פשוט לבצע את הבחירה הנכונה.

אחזקת מעליות בוחרים עם המלצות

אי אפשר לבחור חברת אחזקת מעליות ללא המלצות. כשבוחרים חברת אחזקת מעליות המלצות הופכות להיות אחד הפרמטרים החשובים ביותר מכיוון שהן מעידות על האמת ולא על מה שהחברה מנסה למכור לכם. יש חברות רבות, ולא רק חברות מעליות אלא מכל תחום אחר, שמבטיחות ללקוח הכל רק כדי שיפתח את הארנק וישלם. לאחר מכן הן מעניקות שירות אחר לחלוטין ולעתים אפילו נעלמות. כאשר אתם קוראים המלצות על אותה חברה, אתם מבינים שיש כבר לקוחות קודמים שעבדו איתה ונהנו מכל רגע, לפי תוכן ההמלצות כמובן. לכן לא בוחרים בשום חברה לפני בירור ההמלצות.

האם ההמלצות באמת אמינות?

אחרי שמצאתם המלצות על חברה מסוימת יש צורך לבחון את האמינות שלהן. זה שיש לחברה מסוימת 5 המלצות לא אומר שהיא באמת אמינה ושאפשר לסמוך עליה. אם אתם קוראים את ההמלצות עליה חשוב מאוד לבחון את האמינות שלהם על פי שני שלושה פרמטרים עיקריים: תוכן ההמלצות, הועד שלהן וכמובן מיקום ההמלצה. אם ההמלצה נשמעת לכם לא אמינה ובשפה שנכתבה כאילו מישהו ניסח אותן בצורה לא טבעית, מה גם שההמלצות חוזרות זו על זו, זה סימן מחשיד. אם ההמלצה ניתנה באתר של החברה, מי בכלל יודע האם היא אמיתית. גם המלצות ישנות אי אפשר לקחת בחשבון.

מה עוד צריך לקחת בחשבון?

אחרי שביררנו את ההמלצות שיש על החברה יש צורך לברר עוד כמה פרמטרים. בסופו של דבר ההמלצות הן רק אחד הפרמטרים, אולי אחד החשובים שבהם, אך רק אחד מיני רבים. בנוסף להמלצות שיש עליה יש צורך לבחון את האמינות שלה. את האמינות שלה נוכל לגלות אחרי שיחת טלפון כאשר בשיחה זו נגלה האם היא עושה עלינו רושם טוב ועונה לכל שאלה או שהיא הולכת מסביב ומנסה למרוח אתכם ולהגיע ישר לסגירת העסקה. כמו כן יש לקחת בחשבון שהמחיר לא תמיד ימצא חן ביניכם והוא אחד הפרמטרים החשובים בבחירה שכן אחזקת מעליות היא הוצאת קבועה.

שירות זמין ואדיב ללקוח

חברת אחזקת מעליות מומלצת היא חברה שתמיד תהיה זמינה ללקוח. יש לא מעט חברות שמציעות מחיר לא רע בכלל ועושות עליכם רושם טוב, אך שירות הלקוחות שלה נראה מחשיד. היא לא עונה 24 שעות ביממה, צריך לחכות זמן רב על הקו וגם תיאום בדיקת תקינות עם טכנאי יכולה לקחת זמן רב. כשמתעסקים בתחום מורכב וסבוך כמו אחזקת מעליות אין ספק שהחברות הללו יהיו מקצועיות ויבינו את גודל האחריות שלהן. עם זאת, בכל מה שקשור לשירות לקוחות יש מצב שהן ילקו בחסר.

מה עושים כשהמחיר גבוה?

אם המחיר גבוה אתם יכולים לפעול באחת משתי הדרכים, או לנסות קודם את הדרך הראשונה ואז את השנייה. הדרך הראשונה היא פשוט להתמקח. יכול להיות שהחברה עשתה עליכם רושם טוב ורק המחיר הוא זה שחורה לכם, ואם תסבירו לה את זה במלים הללו יש סיכוי שהיא תילחם עליכם בתור לקוחות. גם אם המחיר יירד באופן מינורי הרי שברמה הפסיכולוגית זה ישפיע עליכם. הדרך השנייה היא פשוט להמשיך לבצע סקר שוק עד אשר תמצאו חברה שמציעה לכם מחיר טוב ועונה לכל שאר הפרמטרים. במצב כזה תוכלו גם לחזור להתמקח עם החברה הראשונה שתשווה את המחיר שלה.

from naaman-lift.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מעליות ביתיות חיצוניות

מעליות לבניין פרטי