טיפים לאחזקת מעליות שוטפת

אחזקת מעליות היא מהנושאים החשובים ביותר שיש לבניין משותף ולמעשה מההוצאות הבודדות היקרות ביותר שיש. כדי שמעלית תפעל בצורה בטיחותית ונוחה יש לתחזק אותה היטב ויש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לבצע את זה בצורה נכונה יותר.



התחזוקה שגובה מכם המון

אין ספק שאחזקת מעליות גובה לאט מעט התעסקות ועלויות. גם במעליות יסית קטנות שפועלות בבניינים של שלוש או ארבע קומות זוכות להתעסקות לא פשוטה וכל כמה חודשים הניגון חוזר שוב ושוב. צריך לדבר עם חברה שתגיע לתחזק את המעלית ולבדוק אותה היטב וכל פעם מחדש ישנם הוצאות וחלקים שצריך להחליף. יש כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את זה טוב יותר וכדאי שתכירו אותם.

טיפים לאחזקת מעליות שוטפת

·         בחרו חברה טובה שתתחזק את המעלית ואל תנסו להתפשר רק בגלל המחיר. אין ספק שיש חברות יותר זולות שיכולות לספק שירות לא פחות טוב אך עליכם לבצע סקר שוק מעמיק, וכדי לבצע סקר שוק מעמיק עליכם להתחיל לחפש את החברה המתאימה בזמן. בסופו של דבר אם יתקרב עוד ועוד התאריך שמצריך מכם את הבדיקה, אתם יכולים להיות מאוד לחוצים ולבחור בשגגה לכן קח ואת הזמן ותבחרו חברה אמינה.
·         אחרי שבחרתם חברה אחת טובה והייתם מרוצים ממנה, אל תמהרו להחליף אותה. אחזקת מעליות היא עניין שוטף ולכן לא יהיה חכם להחליף את החברה. כשתעבדו עמה הרבה תתחילו לפתח קשרי אמינות גדולים יותר והיא לא תרצה להפסיד אתכם כלקוח קבוע. כמו כן היא לא תוכל להאשים את החברה הקודמת שטיפלה לכם במעלית בחוסר מקצועיות כי זו הייתה היא, והיא גם תעניק לכם אחריות על כל מה שהיא מבצעת.
·         כדאי מאוד לבקש את אותם הטכנאים שמגיעים שוב ושוב. לעבוד עם פנים מוכרות תמיד יהיה יתרון וגם אם לא תראו אותו בבדיקות הראשונות או השניות, מתישהו ההיכרות תתרום לכם. חוץ מזה, זה הרבה יותר נעים להכיר באופן אישי את מי שמטפל לנו במעלית כמו בכל דבר אחר.
·         תתעניינו במה שהטכנאים אומרים, נסו להבין כיצד המעלית פועלת וכך זה לא יישמע לכם סינית ולאט לאט תבינו מה מתקלקל ומדוע, כך תרגישו פחות אשמים שאתם משלמים על זה כל כמה חודשים.
from naaman-lift.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מעליות ביתיות חיצוניות

מעליות לבניין פרטי